Sidvisningar

fredag 26 april 2013

Problem igen

Är heligt förbannad. Och ledsen.
Förlaget har inte sålt så mycket böcker har jag efter påtryckningar fått besked om, och nu visar det sig att boken har varit noterad som slutsåld i bokrondellen sen den 1 mars. Fast det finns massor med böcker. Man har inte kunnat beställa den via internetbokhandeln eller vanlig bokhandel.
Det hade varit trevligt att kunnat ha den till försäljning nu när jag var med i TV.
Har däremot hört att den är utlånad och att folk hört av sig som står i kö för att läsa på biblioteken. Det är ju då kanske inte så konstigt under de här omständigheterna och är i och för sig bra att den finns där (och jag får ju dessutom en ersättning på 1 kr och 37 öre per lån..) om någon önskar läsa boken.

Jag känner mig ganska maktlös här.
Och blir sorgsen och orkeslös. Jag har när det kommer till kritan så små marginaler, sträckan mellan att må ganska bra till att må ganska dåligt är så kort.

Jag har några exemplar hemma om någon vill beställa..



1 kommentar:

Linda sa...

Vilket j-la skit, rent ut sagt! De borde ju kompensera på ngt sätt. Om inte med pengar så med en jäkla marknadsföring på bokhandlarnas hemsidor. Jag håller tummarna för att folk kommer att hitta till din bok iallafall!! Kram