Sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Antal sålda böcker

Enligt mitt Förlag har 55 böcker sålts. 45 stycken via Adlibris och 10 st andra. Det verkar otroligt lite med tanke på hur mycket som skrivits om boken, TV m.m. Är reklam alltså meningslöst? Varför har då Dressman TV-reklam ständigt och jämt trots att ingen med glädje erkänner att de handlar där?
Ja, jag är besviken, mest för att jag inte kan få svar från förlaget på mina frågor.

Fick ett mejl idag som jag blev glad för, en kvinna som läst min bok två gånger.
Undrar vart hon köpt den?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har lånat din bok på biblioteket! Och där fick jag minsann stå på kö för att få den. :-)
Måste dessutom passa på att säga - tack för boken! Det var delvis som att läsa min egen historia och böcker som berättar den alternativa berättelsen om hur det kan vara att få barn behövs!